Jesteśmy zespołem

Zgrana grupa to połowa sukcesu. Nasze projekty to prawdziwy popis kreatywności i pasji.

Social media pozwala ludziom pogłębienie powiązań i relacji. Mogę z tobą szybko odpowiadają za pośrednictwem poczty e-mail. Ale przez Facebook uczę się, jak wyglądasz, co chcesz robić w niedzielne popołudnie, którzy swoimi ulubionymi aktorami są, a gdzie miłość do jedzenia. Poprzez Facebook, dowiem się, że pies był chory lub Twoje dziecko wygrało górną cześć w szkole. Przez Facebook uczę się, kim jesteś i co sprawia Ci przyjemność.

4. Social media jest tu zatrzymać. Sposób, w jaki komunikują się w rewolucyjnych zmian, a zmiany koncentruje się na mediach społecznościowych. Tradycyjne nośniki reklamowe oraz broadcast musi dostosować się do tego nowego etapu-dziecko. W rzeczywistości, Evan Williams, współzałożyciel Twittera, powiedział, ?? Dziennikarze, którzy przyjmują nowych mediów będzie się rozwijać; ci, że don ?? t wygrał ?? t. ?? 5. Social media wymuszają zmiany w marketingu i sprzedaży. Sposób, odkrywamy, oceny i zakupu produktów i usług przeżywa poważny rebelii. Słowo zamówień usta nie pochodzą z farmaceutą sąsiedztwa ale z tego co nasi przyjaciele mówią do nas na Facebooku lub to, co słyszymy na Twitterze.

Łukasz

Dyrektor Zarządzający

Nasi młodzi ludzie są połączone. Dziś ?? s młodzież rozumie social media; żyć i oddychać na co dzień. Oni używają narzędzi jak sposób podzielić się z przyjaciółmi. Jako dzieci, my używany telefon. Dziś ?? s dzieci korzystać z telefonów komórkowych i MySpace.

Po umieszczeniu telefonu komórkowego z MySpace, masz Twitter. Do każdego młodego człowieka, moc Twitter jest to nie do pomyślenia. 2. Social media przynosi na komunikacji dwukierunkowej. W przypadku, gdy e-mail to komunikacja jednokierunkowa, że ​​często nie był natychmiastowy, Twitter jest dwukierunkowa i natychmiastowy. Ponadto z Twittera można mieć natychmiastowy dwukierunkową komunikację z praktycznie tysięcy ludzi na raz.

Kontakt

TEL: FAX:

Al. ,
Warszawa
E-mail: info@harwell.pl

Blog

04.12.2012, 22:57
Dzisiaj mamy wiele więcej możliwości. Niemniej, nasz proces decyzyjny pozostaje taki sam. Jak wiele połączeń, jak dużo intymności potrzebujemy, aby przekazać naszą wiadomość?
więcej...

Partnerzy